مفرد مذکر غایب

بایگانی
آخرین مطالب
محبوب ترین مطالب

درد ودل باامام زمان

جمعه, ۲۸ آبان ۱۳۹۵، ۰۸:۲۴ ب.ظ

درد دل با امام زمان(عج)

یا صاحب الزمان(عج) 

من اگر اشک به دادم نرسد میشکنم 

اگر از یاد تو یادی نکنم میشکنم 

بر لب کلبه ی محصور وجود,من در این خلوت خاموش سکوت 

اگر از یاد تو یادی نکنم,میشکنم 

اگر از هجر تو آهی نکشم 

تک و تنها,میشکنم به خدا میشکنم

×××××××××××××××××

شنیدم قصد برگشت از سفر داری،خدا را شکر 

شنیدم خواهی از رخ پرده برداری،خدا را شکر 

همیشه در فراقت اشک ریزم ،یوسف زهرا 

از اینکه نوکری با چشم تر داری،خدا را شکر 

نیازی بر طبابت نیست بیمار قدیمی را 

همین که از من و حالم خبر داری،خدا را شکر

×××××××××××××××××××××××××××

یه لحظه تنم لرزید وقتی عنوان «حضرتعالی» را دیدم.چرا؟

معمولا برای درد دل ما شخصی را که از جنس خودمون است پیدا می کنیم. 

یه لحظه دلم لرزید! 

من اول اجازه می گیرم،یه اذن دخول که یه جسارتی در «محضر امام زمان (عج)» بکنم.

معذرت می خوام که ابراز وجود کردم ببخشید: 

دلم گرفته است،دلم به اندازه ی غروب،به اندازه ی تک درختی در کویر گرفته است ... 

دلم به اندازه ی بغض پرنده ای که می پرد و در ملکوت دور افق گم می شود ... 

به اندازه ی جامی سرشار از سرخی و سیاهی مرگ ... 

نمی دانم بوی شوقی که از نفس های غمناک این شب به جان می رسد از کرانه های 

وصال توست یا از نرگس های مستی که بر کنار جاده انتظار روییده اند؟ 

دلم به اندازه ی بغض پرنده ای که می پرد و در ملکوت دور افق گم می شود ... 

به اندازه ی جامی سرشار از سرخی و سیاهی مرگ ...

معصومه طباطبایی

موافقین ۱ مخالفین ۰ ۹۵/۰۸/۲۸
عطر نرگس

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی